måndag 12 februari 2018

Flickvännen lämnad!

...ensam hemma





Vecka 7 är sportlovsvecka i Göteborg och i år är det Vemdalen som gästas av Aktiepappa med familj. Flickvännen har vi dock lämnat hemma och hon får även sköta "jobbet" med bloggen det närmaste. Ni som läser får kolla till så att hon sköter sig. 

Själv skall Aktiepappa medelst två stycken lärljungar utforska ett av Skistars destinationer. Vi har faktiskt aldrig besökt Vemdalen tidigare och hittills har vi bara spenderat en dag här. Det började i alla fall fint med 15 % rabatt på veckokorten vilket ger en besparing på 778 kr och snö finns det gott om. Nästan lite väl mycket. En mer utförlig rapport om resmålet kommer efter sportlovet då vi haft tid att gå på djupet och analyserat Vemdalen utifrån både skidåkarens och aktieägarens perspektiv.

Hoppas alla läsare har ett riktigt gött sportlov!



Läs mer om Skistar och aktieägarrabattter

Skistar
Skistar - bolagsstämma
Skistar delar ut 3,24 %
Aktieägarförmåner





3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Japp, ordentlig "clickbait" på den rubriken. Detta till trots ber jag att få tillönska ett trevligt sportlov.

      Mvh

      Egon

      Radera
  2. Från vad jag läst på post-kommentar på nätet blogg av en Los Angeles-baserade Journalist avslöjar hur va Parmanently Härdat Svag Erection & Quick utlösning 2 månader efter att hans fru lämnat honom och han sa också Chief Priest Oduduwa gör sin före detta fru återvända tillbaka efter 2 år av seperation .
    I was so lucky två stöter Dr.Oduduwa kärlek stava Caster personliga e-postadress
    I kontakt samma Priest Oduduwa på grund av mina utmaningar i äktenskapet relation liv, jag har bra kraftfulla intentioner som Thing fungerar för mig, i trodde på vittnesbörd är verkliga prover. Jag insåg att det skulle vara bra att dela här som jag vet att det kommer att inspirera andra också.
    Jag är inte säker på att jag kunde ha gjort det utan hjälp av oduduwa. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan och han sade att det var slut mellan oss, vi gjort. Efter Dr.oduduwa lunch en Magic Love Spell, min man ringa mig på mobilen två ursäkt, han var ledsen för allt han gjorde fel två såra mina känslor och han återvänder hem till mig, vi älskar varandra mer nu.
    Tack vare Oduduwa love-spell caster för att få tillbaka min make hem efter 3 år av separation. Vi är alltid skuldsatta och greaterfulla.
    idag berättar jag med glädje och lycka till världen ...
    Oduduwa berättade att han kan lösa följande problem för omedelbara lösningar;
    * Love Spell Win-Back Ex älskare
    * Framgång och främjande magisk stavning
    * Lucky Charm - Business Star
    * avdelningar - SKYDD HÖG
    * förbannelse upplösning
    * andlig rensning
    * Fruktbarhet magi - FRUKTER AV KVINNOR
    * Beslutande Magic, SPELL LOTTERY & VIN-SPEL SPELL
    Oduduwas personliga e-postadress dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.