torsdag 8 mars 2018

En ny IPO-raket




Förra veckan noterades nanoteknikbolaget Smoltek på Aktietorget och de första dagarna gick handeln lite trögt. Sen tog det fart och i dagsläget handlas de till 24 kr. Vilket bör jämföras med IPO-kursen 17,90 kr. En hyfsad procentuell uppgång på kort tid (34 %). Nu sitter man med frågan om Smoltek är ytterligare en i raden av hypade nykomlingar som sedermera kommer tappa både i likviditet och i aktiekurs eller om de kommer fortsätta tugga uppåt. Personligen tror jag på att uppsidan i Smoltek ligger i uppköp från någon större aktör.  Annars riskerar de att bli bortglömda på börsen likt Bambuser eller Videoburst.

Hur som helst är det alltid kul när en lottsedel av det här slaget visar sig vara en vinstlott.


Läs mer om våra IPO-investeringar

10 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Jag vill låta världen veta om DR DOMINION den stora stavningskastaren som tog tillbaka min man till mig när jag trodde allt hopp var förlorat. DR DOMINION använde sin kraftfulla stavning för att sätta ett leende på mitt ansikte genom att ta tillbaka min man med sin stavning. Först trodde jag att jag drömde när min man kom tillbaka till mig på knäna ber mig att förlåta honom och acceptera honom tillbaka och till och med sedan dess älskar han mig mer än jag någonsin förväntade mig så jag gjorde ett löfte till mig själv, jag kommer att låta världen veta om DR DOMINION eftersom han är en Gud på jorden. Har du problem i ditt förhållande? har din partner brutit med dig och du älskar fortfarande och vill ha honom tillbaka? Har du problem med din ekonomi? eller behöver du någon hjälp, kontakta DR DOMINION idag för att jag ger dig 100% garanti för att han hjälper dig precis som han hjälpte mig. DR DOMINION email är: dominionsolutionhome@gmail.com eller hans whatsapp-kontakt: +2349077406090

    SvaraRadera
  3. Jag heter Alberta Gallegos. Utan respekt för dig och dina förklaringar måste jag göra detta vittnesbörd känt för alla. Jag har varit i andra stavhjul utan att se något resultat. Jag ville bara att jag kom till dig tidigare, jag fick bäst av dig. Min ex make var borta i ett år och jag gick överallt och andra stavhjul för hjälp men inget resultat tills min vän presenterade mig för Dr Isikolo Efter att kärleksspell var klar fick jag äntligen ett samtal från honom. Hans stavar fungerade underverk och min mannen är tillbaka med full av kärlek. Det var som ett mirakel! Han kom plötsligt tillbaka med blommor och sa att jag skulle förlåta honom, jag var verkligen flabbergastad och chockad när min man knäböjde sig och förlåt mig för förlåtelse och jag accepterade honom tillbaka. Jag är verkligen kortfattad av ord och glad, du är en Gud skickas till mig och hela min familj. Och nu är jag en glad kvinna igen. Tack så mycket Dr Isikolo För alla som letar efter en riktig stavningskastare, kontakta Dr Isikolo On isikolosolutionhome@gmail.com eller kontakta honom Whatsapp +2348133261196

    SvaraRadera
  4. HI alla jag heter Filip Leon, Dr Isikolo har fått mig att tro att man fortfarande kan stiga igen även när de faller. Dr Isikolo hjälper mig att ta tillbaka min ex fru med mitt barn efter 8 månaders brutet förhållande och nu är jag och min familj nu lyckligtvis tillsammans igen. allt tack gå till honom på grund av den kraftfulla kärleksspell Dr Porosky kastade för mig. Dr Porosky är en välkänd kärlekstrollare över hela världen. han är väldigt viktig i samhället eftersom han har befogenhet att återställa brutna förhållanden och ta tillbaka ex lover alla inom 2 dagars utrymme. Om du behöver hans hjälp kan du kontakta honom på hans email: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp Number: +2348133261196

    han kan hjälpa dig att kasta sorter av stava med bra resultat

    (1) Om du vill ha din ex tillbaka.
    (2) om du alltid har dåliga drömmar
    (3) Du vill bli befordrad på ditt kontor.
    (4) Du vill att kvinnor / män ska springa efter dig.
    (5) Om du vill ha ett barn.
    (6) Du vill vara rik.
    (7) Du vill knyta din man / fru för att vara
    din för alltid.
    (8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
    (9) Hur du har blivit scammed och du vill återställa du förlorade pengar.
    (10) om du vill stoppa din skilsmässa.
    (11) om du vill skilja din man
    (12) om du vill ha dina önskemål.
    (13) Graviditet stava för att bli gravid baby
    (14) Garantera att du vinner de oroliga domstolsförhållandena och skilsmässa oavsett hur vilket stadium
    (15) Avbryt ditt äktenskap eller förhållande från att bryta isär.
    (16) Om du vill bota din hiv
    du kan kontakta honom på hans email: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp nummer: +2348133261196

    SvaraRadera
  5. Hej vänner jag heter Camila Rodela och jag är från Michigan, United State. Jag är här för att vittna om DR.OGAGA ​​KUNTAs goda verk i mitt liv. Min man och jag har varit gift i 27 år med två barn. Bara för två år sedan kom allting till slut. Jag ville ha min man tillbaka och jag bad honom men han lyssnade aldrig, så jag stötte på flera vittnesmål om denna speciella stavningskastare. Några människor vittnade om att han tog tillbaka sin Ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmodern och botar cancer och annan sjukdom, vissa vittnade om att han kan kasta en stavning för att stoppa skilsmässa och också stava för att få ett bra betalt jobb så vidare. Han är fantastisk, jag kom också över ett visst vittnesbörd, det handlade om en kvinna som heter Vera, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin ex älskare och i slutet av sitt vittnesbörd släppte hon sin email.After att ha läst alla dessa bestämde jag att ge honom ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. Och han berättade för mig vad jag behöver göra, jag gjorde det och min man kom tillbaka till mig. Vi löste våra problem och vi var ännu lyckligare än någonsin tidigare DR.OGAGA ​​KUNTA du är en begåvad man och jag kommer inte sluta publicera honom eftersom han är en underbar man. Om du har något problem och du letar efter en riktig och äkta stavningskastare, prova honom när som helst, han är svaret på dina problem. Du kan kontakta honom via email: ogagakunta@gmail.com och få dina problem att lösa mig. Han kan lösa följande problem och mycket mer.
    (1) OM DU VILL DIN EX-BACK
    (2) DU ÖNSKAR ATT KONVINTERA DIN HUSBAND FÖR ATT STOPPA DIVORNET
    (3) DU ÖNSKAR ATT FRAMFÖRAS I DIN KONTOR
    (4) DU ÖNSKAR MÄN OCH KVINNER ATT KÖRA FINNA DIG ATTRAKTIVA
    (5) OM DU ÖNSKAR ATT TÄNKA EN BARN
    (6) du vill vara rik
    (7) DU ÖNSKAR DIN HUSBAND FÖR ATT ÄLSKA ENDAST DIG FÖR RESTEN AV HANS LIV
    (8) DU BEHÖVER GOD LUCK SPELL
    (9) DU BEHÖVER EN LOTTERIPELL
    (10) DU BEHÖVER EN JOBB
    ogagakunta@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag har något att dela med dig !!! Det finns en stor glädje i mitt hjärta som jag vill dela med alla. Jag heter marie Jag hade ett missförstånd med min älskare förra året vilket ledde oss att bryta upp och han ville aldrig höra min röst igen. Han såg en vacker kvinna som han tycker är trevligare än mig, men när tiden gick, träffade jag doktor Adodo, han är en stor stavbräda (medicinsk man). Jag kontaktade honom genom hans email och förklarade allt för honom. Han sa att jag inte skulle oroa mig för att min älskare kommer tillbaka till mig på hans knän och ber om förlåtelse. När allt var förberedt berättade han för mig att min älskare kommer till mig inom 24 timmar och ber om det. Min största glädje nu är att han faktiskt kom tillbaka till mig och föll på hans knän och bad om förlåtelse, och idag är vi glada. Har du något problem med din älskade? Vet inte vad jag ska göra? oroa dig inte mer för att Doctor Adodo kan ge dig en stavning för att få honom eller henne tillbaka. Med hjälp av en stava precis som han hjälpte mig. Kontakta Doctor Adodo idag via e-post för din stavning: Adodospelltemple@gmail.com eller ring eller lägg till honom på whatsapp på +2348107527833

    SvaraRadera
  7. HUR ALLA KVINNAR UTGÅNAR GÅ TILL HÅRTIDEN I VISTELSE LÄS DENNA ARTIKEL OCH
    KONTAKTA DR ISIKOLO FÖR ATT SPARA DITT HANDLING.

    Jag vill säga ett mycket stort tack till Dr Isikolo för det underbara arbetet han gjorde för mig för att hjälpa mig att rädda mitt äktenskap, min man ber om skilsmässningsbrev på grund av det lilla missförståndet vi hade under de senaste månaderna, och jag har aldrig ville ha det här eftersom jag älskar min man så mycket och all vår investering var ett gemensamt företag och jag vill inte vara långt ifrån min familj och mina två underbara barn. Min vän berättade om Dr Isikolo och hur han hjälpte henne med sina äktenskapliga problem, så jag var tvungen att kontakta honom för att jag vill stoppa min man från att slutföra skilsmässningsbrevet och jag vill hålla min familj tillsammans och efter att ha kontaktat honom, jag fick veta vad jag behövde göra och när jag började se resultatet, gjorde jag som Dr Isikolo har instruerat och efter 3 dagar min man ringde mig och börja be om förlåtelse och det var som en dröm för mig och vi Alla lever lyckligt tillsammans igen tack till Dr Isikolo. Kontakta honom idag för civilhjälp via hans Whatsapp nummer: +2348133261196 eller ring honom.
    E-post: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  8. HUR JAG FÅR MIN FÖRE DETTA POJKVÄN TILLBAKA HEM AV DR ISIKOLO KONTAKTA Webbplats: drisikolosolutionhome.webnode.com. Jag var så traumatiserad att stanna ensam utan att ha någon kropp för att stanna hos mig och vara med mig men jag var så lycklig en viss dag för att träffa den här kraftfulla stavningskretsen Dr. Isikolo efter att ha berättat för honom om hans situation gjorde han allt mänskligt möjligt att se att min älskare kommer tillbaka till mig, efter att ha kastat stavningen min ex pojkvän kom tillbaka till mig mindre än 24 timmar kom min ex pojkvän tillbaka och bad mig att han aldrig kommer att lämna mig igen, 3 månader senare blev vi förlovade och gift om du har samma situation kontakta bara Dr Isikolo på hans email: isikolosolutionhome@gmail.com Whatsapp +2348133261196

    SvaraRadera
  9. Jag tror aldrig på kärleksdeklarationer tills jag träffade min vän som berättade allt om DR.Chamberc som tog med sig sin ex pojkvän även när hon berättade att jag inte trodde henne eftersom jag trodde att hon också skulle ha samma falska stavhjul för att ta bort mina pengar. Även om jag gav henne chansen att förklara allt hon måste berätta om DR.Chamberc Jag sa till henne att det finns många scammers som vill ta våra pengar och jag kommer aldrig att bli ett offer för dem, trots att min förlovade ska gifta mig med mig Jag några månader bort, jag väntar tålmodigt på en annan kille men jag älskade honom så mycket. Hon berättade för mig att denna DR.Chamberc inte är en falsk att han är korrekt och han har hjälpt många människor att få tillbaka sin kära, då frågar jag henne hur fungerar denna stavning och vilka krav måste jag göra innan han kan kasta min kärlek rullar på mig? Hon berättade att jag skulle maila honom på chamberc564@yahoo.com och jag skulle berätta för honom vad jag vill ha. Jag mailade verkligen honom och sa till honom att jag behöver min ex-kille tillbaka Jag sa till honom att det var min vän som instruerade mig till honom, varför tvivlade jag på hans arbete? Han sa att hans arbete är 100% säkert och säkerställer att ingen någonsin kommit till sitt tempel och förblir densamma. Jag blev flabbergastad på hans ord sade han till mig och en tanke kom till mig hur jag vet det här om allt vi diskuterade tidigare. Han sa innan han kunde börja min situation, att jag måste ha tro och lita på honom och lämna andra stavningsjakter och tålmodigt vänta på egen hand att om jag kan säga att jag gör allt detta kommer jag att få min älskare tillbaka i 72 timmar. Jag sa okej, jag lovar att arbeta med dig ensam, då gav han mig en blankett att fylla som jag gjorde och skicka den till honom med mina bilder och bilderna av min ex-älskare. Han svarade mig 30 minuter senare och sa till mig att hans gudar behöver några saker att kasta stavningen på mig och mitt problem är väldigt lätt om jag kan erbjuda dessa saker. När jag frågar honom hur kan jag få dessa saker och hur kan jag skicka det till honom för att kasta kärleksspelet, berättade han för mig att jag inte borde oroa mig för att det finns en säljare här i sitt eget land. få saker för mig. Då frågar jag honom hur mycket kostar det att köpa alla dessa varor? Han berättade för mig vilken jag skickade till honom med fullt självförtroende. Efter en timme senare ringde han mig och berättade för mig att mitt problem har blivit löst att jag ska vänta på 72 timmar att min kärlek kommer att be om mig som jag gjorde enligt hans ord när det var klockan 6 på morgonen de tre närmaste mina mina ex ringde mig om han är hemma, han vill ha mig bråttom. Jag sa till honom att han hoppades att allt var bra han sa ja när jag sa till honom att han kunde komma, kom min ex kille tillbaka till mig och han bad om förlåtelse att han visste vad som kom över honom. Just nu är jag så glad att jag har återställt min älskare tillbaka och vi planerar att vårt bröllop kommer snart, jag ringde DR.Chamberc och tackar honom väldigt mycket och frågar honom vad han ska göra för honom som en uppskattning, han berättade för mig att jag bör glömma och behålla mina pengar att han inte är efter pengar men att hjälpa människor som behöver hjälp där ute, allt han behöver mig att göra är att ge mer vittnesmål om honom så att människor där ute som behöver hjälp kommer också att skicka honom vad är Varför Jag idag för att ge mitt vittnesbörd. Må din goda herre fortsätta att välsigna honom och ge honom längre livslängd och visdom. DETTA ÄR DR E-postadress chamberc564@yahoo.com

    SvaraRadera
  10. Detta är mitt vittnesbörd om det fria arbetet av Dr. Isikolo som hjälper mig .... Jag är Sofija Emerik. Och jag är ledsen för att sätta det här på nätet men jag kommer att behöva av den här världens toppstavningskrock som tog tillbaka min man som lämnade mig under de senaste 3 åren, jag träffade så småningom den här mannen på en bloggplats som skickades av en av kunden för hjälp , jag förklarade allt för honom och han berättade för mig om en stavningskastare som han hade hört talas om och han gav mig en e-postadress för att skriva till stavningskastern för att berätta för mina problem. På bara 2 dagar var min man tillbaka till mig. Jag vill bara säga tack till den här sanningsenliga och uppriktiga stavningskastern, herre, allt du sa, har skett och tack sir. Vänligen vill jag berätta för alla som letar efter någon lösning på problemet, jag rekommenderar dig att vänligen kontakta denna stavningskastare, han är riktig, han är kraftfull och vad stavningskastern säger är vad som kommer att hända, för allt vad stavningskastret berättade jag kom överens. Du kan vänligen kontakta honom på: hans e-postadress är isikolosolutionhome@gmail.com. ring eller Whatsapp eller Viber honom på +2348133261196.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.